Wstęp do magazynu redakcjBB #5

Utrzymywać się z piłki nożnej. Takie było moje marzenie. Nie myślałem o wielkiej karierze, po prostu, chciałem żyć z tej profesji. Sześć lat poświęciłem na zajęcia w szkole sportowej w przekonaniu,  że to jest to.

Od października studiuję politologię. Jak ma się to do tego co robiłem przez większość swego życia, czyli grania w piłkę? Oczywiście nijak. W pewnym momencie swego życia, uświadomiłem sobie, że piłka nożna nie jest dla mnie. Wybrałem inną drogę. Całkiem nową i zupełnie mi nieznaną. Wysłałem zgłoszenie do redakcji i… dostałem się!

Postawiłem wszystko na jedną kartę. Zamiast angażować się całym sercem w piłkę, zacząłem pisać, interesować się życiem, a nawet czytać książki, co było nie do pomyślenia jakiś czas temu. Taką chwilą, która zadecydowała o tym, że chcę dalej pisać był moment, gdy  zobaczyłem przypadkową osobę na mieście z magazynem, w którym znalazł się mój tekst. Sprawiło mi to dużo więcej satysfakcji niż wszelkie medale i puchary, które osiągnąłem grając w piłkę.

Jeśli tak, jak ja zastanawiasz się nad swoja przyszłością, chcesz spróbować czegoś  nowego lub rozwinąć swoje pasje, projekt redakcjaBB czeka na Twoje zgłoszenie!

Już wkrótce wydajemy nowy magazyn. Piszesz, projektujesz? Robisz zdjęcia lub filmy?  W każdej chwili możesz do nas dołączyć. Więcej informacji znajdziesz na www.redakcja BB.pl – albo po prostu do napisz do nas – redakcja@redakcjaBB.pl.

Czekamy na Ciebie!

W imieniu redakcji – Bartłomiej Malec



Brak komentarzy:

INSTAGRAM FEED

@soratemplates