"Jak mnie to wkurza"- Ideałów potęga

Kompleksy, ma je każdy z nas. Otaczają nas piękne kobiety, umięśnieni faceci. Po zobaczeniu swojej osoby w odbiciu zastanawiam się, jak żyć ? No dobra bez przesady nie ruszają mnie już te przekoloryzowane bilboardy, ale wiele osób niestety tak.

"Jestem za gruba!!", lub "jestem brzydka"- jak słyszę takie zdania to nóż mi się otwiera w kieszeni. Najczęściej wypowiadają je zgrabne i ładne dziewczyny. Dlaczego tak robicie ?! Wynika to z potrzeby dowartościowania się czy naprawdę macie takie niskie mniemanie ? Nie potrzebnie, ideałów nie ma na tym świecie. Fajnie, że ktoś chodzi na siłownię czy cokolwiek robi, aby poprawić swoje ciało, bo to jest ważne, by się w nim dobrze czuć. Ale jak kobiety sobie biorą na motywacje zdjęcie jakieś laseczki przerobioną milion razy w photoshopie no to sorry, przed lustrem nie będziecie tak wyglądać i nie poczujecie się dobrze ;)

Pójdźmy dalej, co kompleksy mogą zrobić z człowiekiem. Można poczuć się gorszym, nie akceptowanym w grupie, odrzuconym, co w konsekwencji niszczy człowieka. Traci ochotę na wszystko. Do wszystkich, którzy to czytają, macie się nie dać ! Faktem jest, że społeczeństwo patrzy się na to jak wyglądamy, co mamy na sobie, jednak prawdziwi ludzie zaakceptują Cię takim jakim jesteś, nawet z tymi kilkoma kilogramami za dużo.

Źródło zdjęcia: www.pięknammilosc.pl

Brak komentarzy:

INSTAGRAM FEED

@soratemplates