Odpady cz.1

"Odpady" to cykl niepoważnych, zabawnych i innych tekstów niż dotychczas. Leżą gdzieś biedne na dysku i stąd pomysł, by je udostępnić. Uważam, że fajna jest taka odskocznia od poważnych tematów. Będą fraszki, teksty disco-polo, jakieś nie stworzone historyjki, wiersze które uważam za nie zbyt dobre- wszystko. Stąd taka nazwa. To nie tak, że pisze same poważne wiersze, takie smutne i w ogóle :) Dziś wam udowodnię, że tak nie jest. Pośmiejecie się, trochę oderwiecie od szarej rzeczywistości, zapraszam :)

Dziewczyna z ulotek


Ooo z ulotek dziewczyno.

O takiej kobiecie mi się nie śniło.

Twoje rumieńce dodają Ci urody.

Twoje oczy cudowne. Twój uśmiech złoty.

Mówię tylko co widzę jak się na Ciebie patrze.

O takiej dziewczynie nawet nie marze.

Na tobie skupia się mój wzrok.

Z ulotek dziewczyno ooo...


Na mieście chodziła 

Ulotki roznosiła

Do mnie uśmiechała 

wraz z ulotką tyle radości mi dała


Tak często na mieście ją widziałem.

Przez piękny uśmiech poznałem.

Że będzie tak blisko się nie spodziewałem.

Takiego szczęścia nie jeszcze doznałem.

A ona taka wrażliwa i urocza.

Ma niesamowity blask w oczach.

Nie lekceważ dziewczyn na mieście.

Bo może kiedyś odezwą się na fejsie.


Na mieście chodziła 

Ulotki roznosiła

Do mnie uśmiechała 

wraz z ulotką tyle radości mi dała


Laboratorium


Przekażę Ci tajemnicę, Ale nie mów nikomu.

Dawno temu uciekłem z laboratorium.

Robili eksperyment, organy leżały na stołach.

Chcieli zrobić, prawdziwego mistrza słowa.


Wszczepili milion słów w układ nerwowy.

Charakter na który świat nie jest gotowy.

Przy tym człowiek, który zaraża uśmiechem.

Byłbym idealny. Lecz z laboratorium uciekłem.


Taki cyborg jak ja ma w rękawie nie jednego asa.

Na wiersz zamieniłbym chętnie twierdzenie pitagorasa.

Pomiędzy nami- Bardzo uczynna jest ma dusza.

Nawet Mickiewiczowi machnąłem Pana Tadeusza.


Przyznam się bez bicia, czasem tracę dobre maniery.

Adasiowi kazałem napisać o mnie czterdzieści cztery.

Uciekłem z laboratorium i lubię się po przechwalać.

No bo kurde. Ludzie. Czemu niby mam kłamać ?

Brak komentarzy:

INSTAGRAM FEED

@soratemplates