Liebster Blog Award

Dziękuje bardzo Beata za nominacje do LBA. To już moja któraś nominacja, jednak wcześniej nie miałem jakoś zapału do tego, za co przepraszam nominującym. Na czym polega Liebiester Blog Award ? Należy odpowiedzieć na 10 zadanych pytań, następnie nominować 10 osób, ale złamię trochę konwencję i tego nie zrobię, wybaczcie blogerzy i blogerki- nauka ! :) Więc zaczynam:

1.Od kiedy prowadzisz bloga i czemu go założyłaś/eś?

Prowadzę bloga od grudnia zeszłego roku, można powiedzieć, że dojrzewał wraz ze mną. Założyłem go, ponieważ narodziła się we mnie chęć pokazania ludziom tego co piszę.


2.Jakiej muzyki najczęściej słuchasz?

Słucham wszystkiego, ale moim ulubionym gatunkiem muzycznym jest rap. Wychowałem się słuchając tej muzyki i ta miłość została do dziś.

3.Jaka piosenka Ciebie opisuje?




4.Co sądzisz o patriotyzmie, walczyłbyś/aś o Polskę gdyby była taka potrzeba?

Patriotyzm jest dla mnie bardzo ważny. Co dzień interesuje się jaką kondycje ma mój kraj, co się w nim dzieję, myślę o tym co zrobić, by żyło się w nim lepiej. Oczywiście walczyłbym. 

5. Jakie masz cele i marzenia w życiu?

Zdobyć dobra praca, założyć szczęśliwą i kochającą rodzinę i być bardzo bogaty :)

6. Czy jesteś osobą tolerancyjną?

Nie. Bycie tolerancyjnym oznacza zamknięcie się na drugiego człowieka. Jesteś złodziejem, albo alkoholikiem ? Ja cię toleruje. Nie o to chodzi, należy pomagać ludziom, a nie tolerować ich wady. 

7. Najgłupsza sytuacja jaka Ci się przydarzyła ? 

Mając 15 lat zrobiłem sobie wagary na 400 kilometrów, konsekwencje tego tripu były poważne :)


8. Podobają Ci się tatuaże i czy chciałabyś/łbyś kiedyś zrobić sobie tatuaż?

Podobają mi się tatuaże. Uważam to za element sztuki. U kobiet mniej mi się to podoba. Chciałbym zrobić sobie jakiś tatuaż, ale póki co nie mam pomysłu, może jakiś patriotyczny symbol.

9. Wymarzony zawód?

Nie mam takiego. Najważniejsze dla mnie po prostu dobrze się czuć w pracy. 

10. Czym dla Ciebie jest blogowanie ? 

Nie uważam się za stricte blogera, ani nie nazywam tego co robię blogowaniem. Blog jest pewną tablicą moich przemyśleń i tego co robię. Cieszę się, że są ludzie którzy to czytają i doceniają jest to dla mnie bardzo ważne. Zawsze pojawia się uśmiech na mej twarzy, jak czytam opinie na temat mojego bloga (dziękuje za to wszystkim i pozdrawiam)

Dziękuje wszystkim za uwagę. Pokój !
 

Brak komentarzy:

INSTAGRAM FEED

@soratemplates