"Jak mnie to wkurza"- Święta

14:20

Co roku odbywa się rywalizacja w konkursach na najpiękniej oświetlone miasto podczas świąt. Moja miejscowość strasznie mi się podoba. Z roku na rok robi na mnie większe znaczenie. Tylko zastanawia mnie, czy naprawdę miejsce świąt jest na rynku lub galerii handlowej ?

Nie chcę oczywiście by miasta były puste, smutne i szare. Należy się cieszyć, święta to radosny okres. Nie chcę też by ludzie byli w tym czasie dla siebie tak nieuprzejmi. Robimy zakupy przed wigilią co bywa stresujące. Długie czekanie w kolejkach wystarczy, aby pojawiły się wyzwiska, przekleństwa, a ile to ma wspólnego z magią świąt ?

Pamiętajmy święta to nie tylko pięknie ozdobione sklepy i miasta, choć to bez wątpienia dodaje uroku. Ten czas to przede wszystkim okazja do otwarcia się przed ludźmi, okazja do bycia lepszym człowiekiem. Żeby najlepiej wykorzystać czar świąteczny, to proponuje pójść na wieczorny spacer z najbliższymi ludźmi po pięknie oświetlonych uliczkach :)




Źródłofotoz.pl

You Might Also Like

0 komentarze