Wypadek


Zostałem bardzo ciężko okaleczony.
Mam wielki uszczerbek na zdrowiu.
Muszę się uczyć się od nowa znowu.
Naprawdę jestem strasznie pokrzywdzony.

Czy mam łzy ? Czy potrafię kochać jeszcze ?
Doprowadziła mnie do kalectwa przeszłość.
Zdrowa i w pełni sprawna jest większość.
Doceńcie to, z całych sił się z tego cieszcie.

Tyle razy oddawałem w pełni swe serce.
Dziś proste słowa są dla mnie najcięższe.

Może kiedykolwiek ktoś mnie uleczy,
będę znów mógł ukazywać uczucia.
Swoich wartości nie będę porzucać.
Do celu dojdzie tylko ktoś kto wierzy.

Dziś leżę samotnie i ciężko krwawię.
Cierpię, lecz to pokorna dla mnie lekcja.
Od nowa nauką jest najmniejsza refleksja.
Ten stan jest przeraźliwym koszmarem.

Uczę się znów najprostszych bodźców,
jak uczucia. Chcę już mieć to za sobą w końcu !

Jestem jak małe dziecko co raczkuje dopiero.
Już w pierwszych dniach poznaje ten świat.
Ja nie potrzebuje nauczycieli i ich rad.
Tylko Ciebie, chcę poczuć twoje ciepło.

Te wszystkie przeżycia doprowadziły do amnezji.
Podobno kiedyś byłem uczuciowy i kochałem.
Jednak jak starzec o tym wszystkim zapomniałem.
Lecz pamiętam, że w mym sercu wiele ciepła się mieści.

Widzę otaczający mnie świat- jest piękny.
Jednak bez uczuć jest jak kwiat zwiędły.

Brak komentarzy:

INSTAGRAM FEED

@soratemplates