Klucz

Jeśli masz ten klucz na pewno dasz radę
Słowa jak proszę, dziękuje, przepraszam
mają wielką wagę, mają w sobie magię,

Nie proszę o wiele, lecz wypowiem te słowa błagalnie

Proszę żeby być kimś w tym życiu, tego pragnę
Proszę o to by choć trochę do ideału się zbliżyć.
Proszę żeby każdy mógł się życiem cieszyć.
Proszę o to by nigdy nie stracić empatii.
Proszę żeby każdy mógł sobie poradzić.

Mam powody do dziękowania, jestem szczęściarzem.

Dziękuje za to, że przychylny jest mi los zdarzeń.
Dziękuje za talent, naprawdę czuję się silny,
Dziękuje za to jeszcze raz, że jestem szczęśliwy.
Dziękuje za zdrowie, naprawdę to wielki dar,
Dziękuje za to, że Ciebie przy sobie mam.


Biorę głęboki wdech, i pokornie powiem te słowa.

Przepraszam jeśli skrzywdzona została przeze mnie osoba.
Przepraszam za mój niewątpliwie trudny charakter.
Przepraszam za ocenę tych wszystkich życiowych zer.
Przepraszam, że oddaliłem się kiedyś od Boga.
Przepraszam, że większość problemów pod dywan chowam.

To krótkie i bardzo proste słowa które są kluczem.
Otworzą wszystkie wrota jeśli masz czystą duszę.


Brak komentarzy:

INSTAGRAM FEED

@soratemplates