Moje życie jest moją miłością

Moim celem jest żyć a nie przeżyć.
To naprawdę jest różnica wielka.
Chcę żyć, chcę się cały czas cieszyć,
Moje życie to miłość niezmienna.

Ty chcesz się ustatkować, ja będę marzyć,
Nie myślę o jutrze, biorę to co daje mi dzisiaj.
Jasne wiem, że wszystko może się zdarzyć. 
Może i to dziecinne, ale tak żyć mam zwyczaj.

Jeśli chcesz w me życie wejść ze swoimi butami, 
najpierw je wytrzyj, potem zobaczymy co dalej.
Nie chcę nikogo tutaj zawieść, pokój z Wami !
Bliscy to piękne kwiaty co dają mi wsparcie stale.

Mam swe zdanie i poglądy tą drogą poszedłem,
Szedłem długo przez wyboiste i kręte ścieżki,
Nie wierzyłem, że me życie takie piękne będzie.
Jednak teraz to życie podwójnie cieszy.

Wiele słyszę na temat mojej osoby opinii,
Nie przejmuje się nimi, żyję w zgodzie z sobą,
Kocham życie, kocham i was moi mili.
Każdy w środku jest naprawdę wyjątkową osobą.









Brak komentarzy:

INSTAGRAM FEED

@soratemplates