Mały Wiedeń

Choć tutaj do mnie rozsiądź się wygodnie
i wysłuchaj moją o małym Wiedniu historię.

Mieszkam w Bielsku-Białej od urodzenia,
Każda ma historia jest z tego miasta serca.
Lubię spacerować, inspiracje mnie to miasto
Ono cały czas żyje, nawet, gdy światła gasną.
Chciałbym czasem zatrzymać czas na chwilę,
i spełnić właśnie tu to o czym tak długo śniłem.  

"Mam tak samo jak Ty, miasto moje a w w nim"
Przyjaciół i wspomnienia najpiękniejszych chwil.

Dookoła otaczają mnie piękne kamienice i góry.
To wszystko przezwycięża mego życia trudy.
Dziś znów wychodzę z uśmiechem na twarzy,
by zobaczyć, co znów dobrego może się zdarzyć.
Nie rozumiem jak można narzekać tutaj żyjąc,
Jeśli jesteś stąd to do mej radości się przyłącz ! 

"Mam tak samo jak Ty, miasto moje a w nim"
Miejsca i ludzi których kocham z całych sił !

Mieszkam na ulicy Adama Mickiewicza,
Spaceruje po parku Juliusza Słowackiego,
Tych pięknych miejsc mógłbym wyliczać.
Słucham głosu serca, na zamku Sułkowskiego.
Gdy stąd wyjeżdżam to w potężnym smutku,
lecz gdy tu żyje, czas jakoś leci pomalutku.

"Mam tak samo jak Ty, miasto moje a w nim
najpiękniejszy mój świat, najpiękniejsze dni"


Brak komentarzy:

INSTAGRAM FEED

@soratemplates