Furia

Furia to diabeł który siedzi we mnie,
Wrzeszczy jeszcze, jeszcze i jeszcze,
Furia we mnie drze się coraz głośniej,
"potrzebujesz mnie Ty skurwysynu!"
Walczę z nią każdego dnia i wygrywam,
Czasem wybucham ale rzadko to bywa.

Furia to pasożyt który siedzi w każdym z nas,
Trzeba z nią walczyć kiedy nadejdzie czas.
Furia znów we mnie krzyczy bardzo głośno
" Beze mnie jesteś kurwa nikim rozumiesz ?!"
Nie poddam się jej to by oznaczało mą słabość.
Boże! Chroń mnie cokolwiek by się nie działo.

Furia to prostytutka która ześle Cię na złą drogę,
Gdy Cię owładnie zrobi to na co ma tylko ochotę.
Furia wydziera się tak głośno jak nigdy dotąd.
"Uczyń zło bo tego naprawdę pożałujesz dziwko!"
Niosę pancerz który mnie przed nią ochrania,
Na całe szczęście wewnętrzny spokój posiadam.

Brak komentarzy:

INSTAGRAM FEED

@soratemplates