Nauczyciele

Nauczyciel, to najpopularniejszy zawód dziś.
Większość ludzi mówi mi jaką drogą mam iść.
Nie słucham się, jestem przeciętnym uczniem.
Niestety, robię tylko to co uważam za słuszne.

Pozornie sam mogę wydawać się nauczycielem.
Jesteś w błędzie, chcę tylko abyś widział wiele.
Chce być drogowskazem, drogę wybierzesz sam,
Ty jesteś za kierownica,  pomocny jest każdy znak.

Doceniam rady, nie znoszę gdy rozkazuje mi ktoś.
Kolejny nauczyciel wkłada w nie swoje życie nos.
Rady udziela się z troski, a rozkazy z zarozumialstwa.
Dlatego nauczycielstwo to tak naprawdę wielka farsa.

Pismo Święte to dla mnie źródło prawd, a nie Twa osoba,
Przecież to nie Ty lecz ja wiem dokąd prowadzi ma droga.

„A ty kimże jesteś, byś osądzał bliźniego?” (Jk 4, 12). 

Brak komentarzy:

INSTAGRAM FEED

@soratemplates