Biały kruk

Powiedz mi proszę jak to jest być białym krukiem ?
Niestety nie wiesz tego musisz się obejść ze smutkiem.
Brakuje białych kruków, szanuje każdego z nich,
ja latam z wami, dla nas są otwarte sukcesu drzwi.

Twoje życie to dzień świstaka, ciągle jedno i to samo.
Mogłeś tak jak my latać, a tak na szarość Cię skazano.
Każdy może być białym krukiem, ja być nim pragnę
Będę po drugiej stronie barykady dopóki nie padnę.

Przez to sępy czasami dziwnie się na mnie patrzą,
ponieważ nigdy nie robię czegoś co oni mi każą.
Nie chce być gołębiem pokoju, nie będę też hieną,
koniec końców i tak sępy lepiej wszystko wiedzą.

Chcesz latać razem z nami, więc na co czekasz ?
Unoś się do góry, na reakcję innych nie patrz.
Żadnej osoby tutaj życie nie jest przypadkiem.
Bycie białym krukiem to dziś takie rzadkie.

Brak komentarzy:

INSTAGRAM FEED

@soratemplates