Myślę sobie

Myślę, „porzuć to wszystko w kąt
Zacznij wszystko od nowa wyjedź stąd”
Nawet nie wiesz jak bardzo bym tego chciał
Opuścić choć na chwile widok tych zepsutych ciał
Świat się zmienia ja też czuje to w środku 
Za niedługo nie będzie śladu po tym szalonym chłopcu
Odejdzie na zawsze coś się kończy coś zaczyna
Myślę „co mnie tu jeszcze trzyma ? „
Przyjaźnie, te miejsca, wspomnienia i tak dalej
Nie dam rady tego tak pozostawić Ty jak chcesz to szalej
Słońce co dnia wschodzi wraz z nim przychodzą nadzieje
Myślę „Czy świat ma we mnie jakąś potrzebę „
Daj mi znak co mam robić, jaką iść drogą
Bo gubię się czasem ale do wszystkiego podchodzę z głową
Myślę „Gdzie jest miłość
Czy ma jeszcze jakąś prawdziwość? „
Jest XXI wiek zobacz trzeźwo bo naprawdę jest źle 
Może nie zrozumiesz mnie ja tylko dobrze chce
Nie możesz żyć powoli, jakie to życie... 
Liczą się wspomnienia, liczy się każde przeżycie
Więc Zróbcie toast za nowego mnie
Z tymi samymi zasadami lecz w końcu spełniać je chcę

Miłego tygodnia :)

Brak komentarzy:

INSTAGRAM FEED

@soratemplates