Książki

Kiedyś kiedy jeszcze nie miałem internetu, a oczywiście większość miała przesiadywałem w bibliotece ale nie żeby czytać książki tylko właśnie korzystać z internetu.Teraz jest podobnie mam problem z internetem w domu i siedzę w bibliotece na komputerze :) Ale z tą różnicą że wypożyczyłem parę książek jak co tydzień. Wielu mi się dziwi, zadają pytania "co Ty czytasz książki ?!". Żałuję czasu kiedy trzymałem dystans od książek wolałem siedzieć na fejsie czy cokolwiek innego. Błędy młodego człowieka. A teraz...czytam jak na mnie dużo choć ktoś może powiedzieć inaczej. Wypożyczyłem trochę psychologii ponieważ, interesuję się człowiekiem, jest to najdoskonalszy przedstawiciel ziemi. Polecam każdemu kto spędza dużo czasu przed komputerem czy jakoś inaczej trwoni swój czas aby wziął do ręki książkę która go zaciekawi przede wszystkim. Dobrze jest mieć taką odskocznię od wszystkiego a dobra książka taką odskocznią właśnie może być :)

Brak komentarzy:

INSTAGRAM FEED

@soratemplates