Poezja, teksty, wierszy, wierszyki...

Nie wiem jak to nazwać i do czego to zaliczyć według mnie weryfikują to ludzie. W każdym bądź razie piszę teksty i uwielbiam to robić. Zaczęło się wszystko w wieku 11-12 lat gdy kopiowałem miłosne wierszyki dla dziewczyny i mnie na tym złapała i powiedziała żebym wymyślił coś swojego...I od tego czasu bezustannie tworzę :) Nie jest to jakaś wielka cecha ale też nie każdy może to robić. Trzeba mieć "coś" w głowie i znać jakieś książki by mieć do czego się odnieść. Mało osób wierzy że, piszę bo chodzę do sportowej szkoły, gram w piłkę a każdy piłkarz to przecież idiota(Choć nazywanie mnie piłkarzem to tak samo jak nazwać mnie poetą). Ja chcę łamać pewne stereotypy i spełniać swoje pasję. Oto jeden z moich tekstów:    

                                             
Magiczne Słowa




Dziękuje, proszę, przepraszam trzy magiczne słowa

Niby tak proste a większość dzisiaj sens ich pod dywan chowa
Dziękuje za to że chodzę, oddycham, myślę
Tego ostatniego wielu brakuje czyż nie ?

Dziękuje za talent jaki dostałem lecz każdy ma jakiś

Trzeba go odnaleść a następnie doskonalić
Nie stawiaj się na straconej pozycji wtedy do niczego nie dojdziesz
Życie ma tyle dróg, jest takie piękne może to kiedyś pojmiesz
Dojdę na szczyt wiem że jestem na dobrej drodze
Z pokorą do wszystkiego podchodzę wiem że w jednej chwili upaść mogę

Pewny swego za to dziękuje bo to niewątpliwie dar

Ludzie tak mi to chcą odebrać, chyba w snach
Najlepsze lata przede mną a Ty się strzeż mówię to co myślę zawsze
Tyle osób mnie przez to skreśla, życie mnie czasem za to  karze
Prawda nie jest sensem życia, jest nim szczęście
A kłamiąc nie będziesz szczęśliwy miej to na względzie

Brak komentarzy:

INSTAGRAM FEED

@soratemplates